as die ekonomie suck

OK, so dis nou nie meer nuus nie. Die ekonomie suck nogals op hierdie stadium. Dinge is lekker deurmekaar. Nee, ek verstaan nie wat gaan aan nie. Ek weet nie wat maak die Rand-Dollar nou weer nie. Ek dink gewoonlik dat niemand weet nie. Amerika se ekonomie val, en dan verswak die Rand??? Iemand sê vir my die oor die politieke onrus?

Ek sien nogals baie eiendomsagente op die oomblik, soek ‘n huis. O, as jy dalk van een weet. Iewers in die ou Pretoria Oos rond (Lynnwood, of Universiteit se kant toe, daar rond). So 4 slaapkamers rond. En ek soek ‘n bargain. En een waarvan ek hou. Ek het een gehad, toe skroef die eiendomsagente ons rond of iets, verstaan nog nie lekker nie, klink vir my of iemand iewers vir ons gelieg het. Punt is, toe vat iemand anders hom. Elkgeval, as jy weet van iets laat weet my:-)

Ek sien nogals baie eiendomsagente op die oomblik, soek ‘n huis. En ek hoor by hulle ook. Dinge gaan rof. Mense kan nie huise koop nie, kry nie verkoop nie. Net die huur mark wat beweeg.

Wat my net interesseer in tye soos hierdie, is waar die armes heen gaan? Jy sien, as kos en brandstof pryse vinniger as inflasie groei (soos dit juis tans doen), dan is dit vir my sleg. Maar wat van iemand vir wie kos en taxi-geld 90% van sy uitgawes uitmaak? Hoeveel erger moet dit nie vir hulle wees nie? Dis vir my sleg hoe ons (ek ook) in ekonomies moeilike tye minder oor die armes worry as andersins, terwyl hulle eintlik dit nog rowwer het as gewoonlik!

Met die bailout-plan van Amerika toe die gemors begin het, het baie middel-klas en arm ouens maar vra gehad oor die storie. Jy sien, $700 biljoen wat in groot maatskappye ingaan raak hulle niks! Dit raak die ryk ouens die meeste. OK, ek’s nie ‘n ekonoom nie, so dalk verstaan ek nie mooi nie. Punt is: As die ekonomie ‘n gemors is moet ons meer aan die armes dink, nie minder nie!

Lewer kommentaar

