Boesak en die politiek

Sorry, was bietjie van die lug af vir ‘n paar dae a.g.v gebrekkige internet-konneksie. Lees noudiedag in Beeld iets van Boesak wat met die afstigters complain omdat hulle deel was van die ontwikkeling van ‘n ekonomiese sisteem wat armes armer gemaak het. Ek het nogals gewag dat iemand dit moet sê, ek dink dit al lankal.

Vreemd actually. Alhoewel baie mense positief was oor Mbeki (en dus per implikasie Manuel) se ekonomiese beleid, aangesien dit vir vinnige ekonomiese groei gesorg het, het ek bietjie ‘n ongemak daaroor gehad, omdat dit ook ‘n groei in ons gini-koeffisiënt gehad het (dit meet hoe groot deel van die land se geld in hoe klein deen van die land se populasie se hande is). Dit was die een ding wat ek gedink het Zuma met sy meer sosialistiese beleid dalk kan verander.

Maar vir Zuma like ek nie baie nie. Die manier hoe hy implisiet geweld goedkeur is vir my sleg. Lekota en Shilowa het om een of ander rede vir my, en baie ander, hoop gebring. Ek weet nie hoekom nie. Maar hulle gee hoop dat verandering moontlik is (nou klink ek soos Obama). Kom ons face-it, die DA was nou nie regtig besig om die land te verander nie, en ek kan nie sien dat hulle ooit gaan nie. Maar hierdie lot (is hulle nou al die SANC?, ek’s mos sonder internet, en dus sonder nuus), het my die idee gegee hulle kan.

Ek voel asof hulle misdaad en geweld dalk sterker sal kan aanspreek, hopelik ook korrupsie. Hoekom voel ek dit? Nee hel ek weet nie, dis ‘n gevoel! Maar gaan hulle vir groter ekonomiese gelykheid kan sorg? Dit weet ek nie. Dalk moet ek maar iewers bietjie hulle dokumente en goed deurlees.

Lewer kommentaar

