alternatiewe erediens???

Ek sien almal is besig om alternatiewe eredienste te begin. Vir my interessant. Ons het dit gedoen. Einde laas jaar besluit, en nou loop hy al vir so paar weke. Iets van die inhoud kan jy hier meer oor lees (en ek sal nou nog comments maak), en hier is die event vir Sondag.

Universiteitsoord het een begin, die event van die eerste geleentheid is hier. Iemand beskryf dit egter vir my maar as “‘n klompie studente wat net soos Doxa wil kerk hou”, ek hoop inniglik nie dit is waar nie, maar sal iewers bietjie by my ou gemeente gaan kuier as ek ‘n Sondag aand kan wegkom. 

Vryheid het een begin o.l.v my vriend Tiaan van Niekerk. Die group is hier.

Universiteitsoord noem dit “Alternatiewe kerk”… gevaarlike woorde vir ‘n gemeente gekies het vir ‘n klassieke erediensstyl in hulle mainstream erediens, ek bedoel, gaan hulle in daai erediens op ‘n Sondag aand werklik ‘n alternatief op kerk soos ons dit leer ken het bied?

Vryheid noem dit KRUISVUUR/MELO, en Tiaan sê dis ‘n geselsdiens. Hulle group hier.

Vryheid praat ook van ‘n alternatiewe erediens, dis vir my beter as Universiteitsoord se alternatiewe kerk. Dit kommunikeer vir my weer dat kerk daai ding is wat op Sondae gebeur, plus dat ons ‘n alternatief op kerk bied deur klein veranderings aan ons musiek en prediking styl maak (dalk is my bron verkeerd en is hulle skuif meer ingrypend).

Wat ek oor wonder is of die mense weet waar die alternatiewe erediens vandaan kom? Ek weet nie of ek weet nie, “alternative worship” is in die laaste 10 jaar bekend gemaak deur ouens soos Jonny Baker en ander van die Fresh Expressions beweging in die Anglikaanse kerk in Engeland. Dit is ‘n spesifieke approach tot die liturgie wat baie beweging en kreatiwiteit insluit. Universiteitsoord spesifiek lyk of hulle hierby wil aansluit deur van “alt.kerk” gebruik te maak, wat enigeen wat die alternative worship gesprek gevolg het sal erken as die tag wat gebruik is op blogs, alt.worship. Maar weet hulle dit? Sluit hulle hierby aan?

Ons het al gewonder of ons nie die naam moet verander na iets anders toe nie, omdat alternatief te sterk kontras op ons oggend eredienste kommunikeer, maar in hoe dinge gebeur… wel dis maar ‘n alternatief ek dink. Ek wonder of in ons Afrikaanse taal die gebruik van alternatief sal aansluit by die alternatiewe musiek (dus kies jy vir Koos en nie vir Bles nie) beweging van die 80’s?

Weet jy van nog mense in die Afrikaanse gemeenskap wat van alternatiewe eredienste praat? Hoe word dit aanmekaargesit?

One Response to alternatiewe erediens???

  1. […] gehoor hulle begin ‘n alternatiewe erediens. Eintlik het hulle van alternatiewe kerk gepraat, waarop ek redelik sterk kritiek gelewer het, maar vanaand het die dominee daar eerder van ‘n alternatiewe diens […]

Lewer kommentaar

