here help ons, ons het ‘n ander god nodig

ek het my fasinasie met fokofpolisiekar al oor geskryf.

Johan Swarts skryf oor daai ou-ou lied, hemel op die platteland, wat soveel rep en roer onder godsdienstiges (myself inkluis) gemaak het met hulle woorde

Kan iemand dalk ‘n god bel
En vir hom se ons het hom nie meer
Nodig nie

Wat my meer fasineer is ‘n nuwer lied wat sê

geld is god
prys alles
prys hom
here help ons

Vasbeslote Korporasie (Deel 1) vanaf Swanesang. Swanesang se kritiek op die kapitalistiese en consumeristic sisteem waarin ons onsself bevind is redelik blatand. Hierdie system is ‘n gemors.

Hoor ek hulle reg? Waar die Van Coke van die begin kon sing oor ‘n god wat ons nie meer nodig het nie, verander die deuntjie bietjie later. In hierdie screwed-up system, waar geld god is, kan ons nie anders as om uit te roep “here help ons” nie.

Is daar geloof agter die uitroep? Nee, dit weet ek nie. Maar ontwikkeling kan hierdie here nie op die rak plaas nie. Hier het ons ‘n ander here nodig, want die god wat ons geskep het is besig om ons te verslind, vir daai here roep Van Coke ‘n paar jaar na hemel op die platteland… ek dink…

One Response to here help ons, ons het ‘n ander god nodig

  1. Ek dink nie daar hoef noodwendig geloof agter die uitroep te sit nie.

Lewer kommentaar

