as ek preek maak…

dit is Saterdagaand.

more preek ek weer. 2 keer.

preek maak is altyd ‘n interessante oefening. party sal vir jou sê dit is die enigste tyd wat party dominees Bybel lees. en party lees nie eens dan Bybel nie. dit is ongelukkig waar. vir party omdat hulle dink hulle het als uitgefigure, hulle het mos klaar interpreteer aan die Bybel. God het alles klaar perfek in een of ander sistematiese sisteem vir hulle gegee. Vir ander omdat die Bybel irrelevant geraak het. vir nog ander bloot net omdat hulle nie tyd kry vir nog Bybel lees ook tussen alles wat die gemeente vir hulle vra nie.

preek maak is partymaal ‘n worsteling. mens wil darem iets vir mense gee, ag toggie mense moet tog net nie daar sit en dink “o ja, hierdie storie alweer” nie, so baie keer preek ek dinge waarmee ek maar self nog worstel, nie net dinge wat ek klaar finaal uitgefigure het nie. die groot worsteling is maar altyd wat, wat sê mens, hoe praat jy oor God op ‘n manier wat verantwoordelik is en wat die realiteit van die wêreld waarbinne ons leef dag in en dag uit actually in ag neem. maar dan die ander groot worsteling: hoe: hoe sê ‘n mens die goed. eintlik wens ek mense wil net hier by my kom sit as ek preek maak, die worsteling hoor, en saam met my worstel. maar more het ek 15 minute van praat. 60 minute van sing, beleef, dink, wonder, bid, stil word. hoe gaan ek het hierdie worsteling met God daarbinne uitpak.

Elkgeval, as ek preek maak het ek ‘n preek playlist. Ek gaan hom nie nou weggee nie. Maar dit begin met hierdie woorde:

I want to preach the Word
they want massages
I check chapter and verse
they check their watches
I spy another yawn
I might as well be gone
let’s stand and say “Amen”

Newsboys; When you called my name

dit eindig meer hoopvol met

Nader my God, nader by U…

Lewer kommentaar

